martes, 18 de mayo de 2010

EL MEU DIARI

DIA 10 DILLUNS:
El primer dia llo vaig estar molt tallada ,pero mentres em situaba en el puesto de treball vaig pillar confiança .Les cuineres es dien loly i noemi ,eren molt simpatiques i molt gracioses.Loly em va dir k portara un baby ,pero com llo no sabia res mel va deixar.Cuan va arribar noemi es bam presentar.Elles em ban explicar tot lo que tenia que fer.Pero com era el primer dia vaig mirar.

Cuant lla men anava ainhoa va dir si menanaba en ella i llo li baig dir que si.


DIA 11DIMATS:
Cuan vaig arribar, loly estava soles y es vam posar a charrar mentres noemi venia ,noemi solia bindre un poc mes tard.Cuan ba arrivar ella em va enseñar a fer baguets , y la bolleria.Despres sem bam anar a comprar a eroski noemi i llo so bam pasar be .Despres em ba posar a netejar tot lo que hi habia a la cuina . Despres mompare va vindre a per mi .




DIA 12 DIMECRES:

Eixe dia va estar un poc agetrejat vaig tindre que a tendre a la gent y fer bagets a la bolta.Pero mes tard sen vam anar noemi i llo a comprar perque nos feen falta unes coses. I despres vam admorsar.Illa men vaig anar.



DIA 13DIJOUS:

Este va ser un dia trist ,perque mentres treballabem una amiga de noemi mos va tocar al movil dient que un amic seu sabia mort , la seba germana la va aplegar y sen va anar a sacasa ,Illo i loly es bam que dar curran hasta que va bindre mon pare.


DIA14DIVENDRES:
El dia mes aburrit per que lla no hihabia res que fer , noemi y llo bam estar fent bocadillos y bagets , i uns cocotets fets per mi , despres noemi i llo vam anar al parking de eroski a que ella esfumara un sigarret ,i de paso com era el ultim dia es bam fer una foto,cuan bam tornar a bien bingut els del 4 ESO A y sara cerdá richart va bindre a borem, y vam estar parlant de lo que abien fet ,com fea un dia orrible sara es ba quedar amb mi hasta que va arribar monpare. Antes de anarnosen es vam fer una foto amb elles,i em ban regalar una pulsereta.Iem van dir que podia anar tots els dies que bulgera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario